Genel Þartlar

Gizlilik Taahhütü

Bu bildirimde, Web sitemizi ziyaret ettiðinizde kiþisel bilgilerinizi korumak için verdiðimiz gizlilik taahüdümüz ve güvenlik politikamýz açýklanmaktadýr. Bazi sayfalarda belirli bir hizmetin sunulmasý veya istediðiniz iþlemin gerçekleþtirilmesi için kiþisel bilgilerinizi saðlamanizi isteyebiliriz. Kiþisel bilgileriniz, HOLLANDA PAZARI’ nun satmýþ olduðu ürünleriyle ilgili bilgi verilmesi, satýn alýnan ürünlerin kaydedilmesi, ürün sipariþlerinin karþilanmasi, ürün teslimatlarýnýn yapýlabilmesi, garanti kapsamindaki tazminat taleplerinin iþleme konulmasi, müþteri hizmetleri isteklerinin yanýtlanmasi, Web sitelerimizin kullanýmýnýn kolaylaþtýrýlmasý, vb. hizmetlerin sunulmasý veya iþlemlerin gerçekleþtirilmesi amacýyla kullanýlýr. Firmamýza vermiþ olduðunuz tüm bilgiler hiçbir koþulda üçüncü þahýslara iletilmez bu bilgiler maddi kar saðlama amacý ile satýlmaz. Ayrýca güvenlik nedeni ile iþlemler sýrasýnda iþlem yapýlan bilgisayara ve baðlantýya ait kaynaklar kaydedilmektedir. Kredi kartý iþlemleri ipsCA, IPS Certification Authority, S.L. tarafýndan onaylanmýþ 128 bit SSL sertifikasý ile þifrelenmiþ olarak saðlanmaktadýr.


Kargo

Ne kadar kargo ücreti öderim?

Kargo ücreti tüm Türkiye için 149 TL’ye kadar müþteriye ait olup; ödenecek ücret, sipariþinize göre deðiþiklik gösterecektir. Ne kadar kargo ücreti ödeyeceðinizi, ödemenizi yapmadan önce görebileceksiniz. Ücret, sipariþ edilen ürünlerin toplam aðýrlýk ve hacimleri ve teslimat adresi dikkate alýnarak, kargo þirketi tarafýndan belirlenen tarifeler üzerinden sistemimizde otomatik olarak bilginize sunulmak üzere hazýrlanýr. Kargo bedeli sipariþ tutarýnýza eklenerek size fatura edilecektir. 149 TL ve üzeri sipariþlerinizde kargo bedelsizdir.


 

Sipariþ

Nasýl sipariþ veririm?

HOLLANDA PAZARINDAN ürün satýn almak çok kolaydýr. Tek yapmanýz gereken, sanal maðazamýza girerek beðendiðiniz ürünü veya ürünleri sanal sepetinize doldurmak ve sipariþinizin sonunda da ödemesini yapmaktýr.

Havale ve EFT ile yaptýðýnýz ödemelerinizi bildirmek için havale bildirim formunu kullanabilirsiniz.

Sipariþim ne zaman iþleme alýnýr?

16.00’dan önce verdiðiniz sipariþler ayný iþgünü, 16.00’dan sonra verdiðiniz sipariþler ertesi iþgünü iþleme alýnýr.

Sipariþinizle ilgili bir hata mý oldu?

Sipariþinizde istemediðiniz bir ürün gönderildiyse ya da istediðiniz bir ürün size gönderilmediyse, lütfen info@hollandapazari.com.tr  adresine e-mail göndererek veya HOLLANDA PAZARI Müþteri Hizmetleri Birimini 0286 316 2607 arayarak baþvurunuz.

Sipariþimi nasýl iptal ederim?

Kredi kartýnýzla veya banka havalesi yoluyla ödemenizi yapana kadar sipariþinizi, sepetinizi temizleyerek kolaylýkla iptal edebilirsiniz. Ödeme yapýldýðý andan itibaren sipariþinizin iptali ancak iade koþullarý kapsamýnda mümkün olacaktýr.Gerekli destek için lütfen info@hollandapazari.com.tr adresine e-mail göndererek veya HOLLANDA PAZARI Müþteri Hizmetleri Birimini 0286 316 2607  arayarak baþvurunuz.


Sipariþ Ýptali

Sipariþimi nasýl iptal edebilirim?

Sipariþinizi sipariþlerim sayfasýndan iptal edebilirsiniz. Bunun için sipariþinizi detaylý görüntüleme sayfasýna gidiniz "Sipariþi Ýptal Et" buttonuna basýnýz.

Online sipariþ iptal etme iþlemi sipariþiniz kargoya verildi ise yapýlamaz.

Bazý ürünlerde online sipariþ iptal iþlemi yapýlamaz. Örnek: Çiçek, Koltuk sipariþleri

Eðer sipariþinizde bir ya da bir kaç ürünün iptalini talep ediyorsanýz kalem iptali için çaðrý merkezimi arayarak ya da bize sorun linkinden müþteri hizmetlerimize mail atarak talebinizi iletebilirsiniz. Ürün iptalleri tarafýmýzdan en kýsa sürede yapýlacak ve bedel iadesi ile ilgili iþlem süreci bilgilendirmesi maille size aktarýlacaktýr.

Alacak Dekontu Nedir, Nasýl Kullanýlýr?

Sitemizden kredi kartý ya da havale ödemesi ile yapmýþ olduðunuz ve onaylanmýþ sipariþlerinizde yapýlan iptal, deðiþiklik ya da ürün iade iþlemleri sonrasýnda tarafýnýza elektronik bir dekont gönderilmektedir.

Bu dekontlar bize ödemiþ olduðunuz ve yapýlan iþlem sonrasý ürün ya da sipariþ toplam tutarý kadardýr. Alacak dekontlarý sitemizde kayýtlý üyelik sayfanýza onay bekliyor statüsünde gönderilmekte ve tarafýnýzdan onaylanmasý gerekmektedir. Alacak dekontu iþlemleri için ayný zamanda kayýtlý e-mail adresinize de mail yoluyla bilgi gönderilmektedir.

Dekontlarýnýz iki seçenekli olarak tercihinize sunulmaktadýr. Dekontunuzu dilerseniz “Evet (baþka bir sipariþimde kullanmak istiyorum)” olarak onaylayabilir ve “Geçerli” hale getirebilirsiniz. Geçerli durumdaki dekontunuzu dilediðiniz herhangi bir sipariþinizde yeniden ödeme iþlemi yapmadan kullanabilirsiniz.

Ýkinci olarak “Hayýr (Para iadesi yapýlmasýný istiyorum)” seçeneði ile onaylamanýz durumunda ise para iadeniz ödeme þeklinize göre (kredi kartý ise kredi kartýnýza havale ödemesi ise banka hesabýnýza) geri ödenmektedir.

ÖNEMLÝ NOT: Havale ödemeli sipariþlerin iptal edilmesi durumunda tarafýnýza gönderilen alacak dekontunun banka hesabýnýza geri ödemesi aþamasýnda sizden banka hesap bilgileriniz talep edilecektir. Bu sebeple dekont onay/red iþlemleri sýrasýnda ödemeyi yapan kiþiye ait banka hesap bilgilerinizi (banka adý-þube kodu-hesap numarasý) yanýnýzda bulundurmanýz gerekmektedir. Aksi durumda ödeme iþlemlerinizde sorun yaþanabilir.

Alacak dekontu iþlemlerinizi Müþteri hizmetleri - Dekont Onay/Red Ýþlemleri sayfasýndan gerçekleþtirebilirsiniz.

Geçerli Durumdaki Alacak Dekontumu Nasýl Para Ýadesi Olarak Ýsteyebilirim?

Sipariþlerinizden dolayý tarafýnýza gönderilmiþ ve tarafýnýzdan “Evet (sonraki sipariþlerimde kullanmak istiyorum)” seçeneði ile “Geçerli” hale gelmiþ olan alacak tutarlarýnýz Müþteri Hizmetleri – Hediye çeklerim sayfasýnda kullanýma hazýr durumda görüntülenmektedir.

Alacak dekontu sayfanýzdaki “REDDET” seçeneðini týklayarak tekrar Dekont Onay/Red iþlemleri sayfasýna gidebilir ve dekontunuzun para iadesine dönüþtürülmesini saðlayabilirsiniz.


Teslimat

Sipariþimden itibaren ürünlerimi ne zaman teslim alýrým?

16.00’dan önce verdiðiniz sipariþler ayný iþgünü, 16.00’dan sonra verdiðiniz sipariþler ertesi iþgünü iþleme alýnýr. Sipariþiniz,mevcut stok durumuna göre 3 iþgünü içerisinde fatura edilip,kargoya verilecektir.

Anlaþmalý kargo þirketimiz, Biga  için 1 iþgünü, diðer iller için 3 iþgünü içerisinde sipariþinizi teslimat adresinize ulaþtýracaktýr.

Sipariþimi teslim alýrken nelere dikkat etmeliyim?

Kargo teslim tarihleri dahilinde adrese ulaþtýrýlan ancak adreste bulunulmamasý sebebiyle teslim edilemeyen paketler, kargo firmasýnýn bölgesel daðýtým noktasýna geri gönderilir. Bu paketler tekrar daðýtýma verilmez ve daðýtým noktalarýndan tarafýnýzca bizzat teslim alýnmalýdýr. Böyle bir durumla karþýlaþtýðýnýz takdirde Müþteri Hizmetleri Birimi’nden 0286 316 2607 yardým ve bilgi alabilirsiniz. Paketinizin elinize zamanýnda ulaþabilmesi için lütfen teslimat ve irtibat bilgilerini eksiksiz doldurduðunuzdan emin olunuz.

Teslimat sýrasýnda ürünler kargo görevlisinin önünde tarafýnýzca kontrol edilmeli, eksiksiz ve saðlam olarak teslim alýndýðýna dair imza atýlmalýdýr. Herhangi bir eksik ve zarar var ise, kargo firmasýna tutanak tutturunuz ve ürünü teslim almayýnýz. Bu koþulda sipariþiniz yenilenerek en kýsa süre içinde tarafýnýza teslim edilecektir. Tutanak tutturulmadýðý ve zaiyat sonradan bildirildiði takdirde iade ve deðiþtirme yapýlamayacaktýr.


Ýade

Sipariþimi nasýl iade ederim?

Satýn almýþ olduðunuz bir ürünü, açýlmamýþ ve hasar görmemiþ olmasý kaydýyla teslim tarihinden 7 gün içinde iade edebilirsiniz.

Genel iade þartlarý aþaðýdaki gibidir:

* Ýadeler mutlak surette orijinal kutu veya ambalajý ile birlikte yapýlmalýdýr.

* Orijinal kutusu/ambalajý bozulmuþ, tekrar satýlabilirlik özelliðini kaybetmiþ, baþka bir müþteri tarafýndan satýn alýnamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.

* Ýade etmek istediðiniz ürün ile birlikte orijinal fatura (sizdeki bütün kopyalarý) ile birlikte göndermeniz gerekmektedir.

Bu konuda ayrýntýlý bilgi almak isterseniz info@hollandapazari.com.tr adresine e-mail göndererek veya HOLLANDA PAZARI  Müþteri Hizmetleri Birimi’ne 0286 316 18 39 baþvurunuz.