Genel Şartlar

Gizlilik Taahhütü

Bu bildirimde, Web sitemizi ziyaret ettiğinizde kişisel bilgilerinizi korumak için verdiğimiz gizlilik taahüdümüz ve güvenlik politikamız açıklanmaktadır. Bazi sayfalarda belirli bir hizmetin sunulması veya istediğiniz işlemin gerçekleştirilmesi için kişisel bilgilerinizi sağlamanizi isteyebiliriz. Kişisel bilgileriniz, HOLLANDA PAZARI’ nun satmış olduğu ürünleriyle ilgili bilgi verilmesi, satın alınan ürünlerin kaydedilmesi, ürün siparişlerinin karşilanmasi, ürün teslimatlarının yapılabilmesi, garanti kapsamindaki tazminat taleplerinin işleme konulmasi, müşteri hizmetleri isteklerinin yanıtlanmasi, Web sitelerimizin kullanımının kolaylaştırılması, vb. hizmetlerin sunulması veya işlemlerin gerçekleştirilmesi amacıyla kullanılır. Firmamıza vermiş olduğunuz tüm bilgiler hiçbir koşulda üçüncü şahıslara iletilmez bu bilgiler maddi kar sağlama amacı ile satılmaz. Ayrıca güvenlik nedeni ile işlemler sırasında işlem yapılan bilgisayara ve bağlantıya ait kaynaklar kaydedilmektedir. Kredi kartı işlemleri ipsCA, IPS Certification Authority, S.L. tarafından onaylanmış 128 bit SSL sertifikası ile şifrelenmiş olarak sağlanmaktadır.


Kargo

Ne kadar kargo ücreti öderim?

Kargo ücreti tüm Türkiye için 149 TL’ye kadar müşteriye ait olup; ödenecek ücret, siparişinize göre değişiklik gösterecektir. Ne kadar kargo ücreti ödeyeceğinizi, ödemenizi yapmadan önce görebileceksiniz. Ücret, sipariş edilen ürünlerin toplam ağırlık ve hacimleri ve teslimat adresi dikkate alınarak, kargo şirketi tarafından belirlenen tarifeler üzerinden sistemimizde otomatik olarak bilginize sunulmak üzere hazırlanır. Kargo bedeli sipariş tutarınıza eklenerek size fatura edilecektir. 149 TL ve üzeri siparişlerinizde kargo bedelsizdir.


 

Sipariş

Nasıl sipariş veririm?

HOLLANDA PAZARINDAN ürün satın almak çok kolaydır. Tek yapmanız gereken, sanal mağazamıza girerek beğendiğiniz ürünü veya ürünleri sanal sepetinize doldurmak ve siparişinizin sonunda da ödemesini yapmaktır.

Havale ve EFT ile yaptığınız ödemelerinizi bildirmek için havale bildirim formunu kullanabilirsiniz.

Siparişim ne zaman işleme alınır?

16.00’dan önce verdiğiniz siparişler aynı işgünü, 16.00’dan sonra verdiğiniz siparişler ertesi işgünü işleme alınır.

Siparişinizle ilgili bir hata mı oldu?

Siparişinizde istemediğiniz bir ürün gönderildiyse ya da istediğiniz bir ürün size gönderilmediyse, lütfen info@hollandapazari.com.tr  adresine e-mail göndererek veya HOLLANDA PAZARI Müşteri Hizmetleri Birimini 0286 316 2607 arayarak başvurunuz.

Siparişimi nasıl iptal ederim?

Kredi kartınızla veya banka havalesi yoluyla ödemenizi yapana kadar siparişinizi, sepetinizi temizleyerek kolaylıkla iptal edebilirsiniz. Ödeme yapıldığı andan itibaren siparişinizin iptali ancak iade koşulları kapsamında mümkün olacaktır.Gerekli destek için lütfen info@hollandapazari.com.tr adresine e-mail göndererek veya HOLLANDA PAZARI Müşteri Hizmetleri Birimini 0286 316 2607  arayarak başvurunuz.


Sipariş İptali

Siparişimi nasıl iptal edebilirim?

Siparişinizi siparişlerim sayfasından iptal edebilirsiniz. Bunun için siparişinizi detaylı görüntüleme sayfasına gidiniz "Siparişi İptal Et" buttonuna basınız.

Online sipariş iptal etme işlemi siparişiniz kargoya verildi ise yapılamaz.

Bazı ürünlerde online sipariş iptal işlemi yapılamaz. Örnek: Çiçek, Koltuk siparişleri

Eğer siparişinizde bir ya da bir kaç ürünün iptalini talep ediyorsanız kalem iptali için çağrı merkezimi arayarak ya da bize sorun linkinden müşteri hizmetlerimize mail atarak talebinizi iletebilirsiniz. Ürün iptalleri tarafımızdan en kısa sürede yapılacak ve bedel iadesi ile ilgili işlem süreci bilgilendirmesi maille size aktarılacaktır.

Alacak Dekontu Nedir, Nasıl Kullanılır?

Sitemizden kredi kartı ya da havale ödemesi ile yapmış olduğunuz ve onaylanmış siparişlerinizde yapılan iptal, değişiklik ya da ürün iade işlemleri sonrasında tarafınıza elektronik bir dekont gönderilmektedir.

Bu dekontlar bize ödemiş olduğunuz ve yapılan işlem sonrası ürün ya da sipariş toplam tutarı kadardır. Alacak dekontları sitemizde kayıtlı üyelik sayfanıza onay bekliyor statüsünde gönderilmekte ve tarafınızdan onaylanması gerekmektedir. Alacak dekontu işlemleri için aynı zamanda kayıtlı e-mail adresinize de mail yoluyla bilgi gönderilmektedir.

Dekontlarınız iki seçenekli olarak tercihinize sunulmaktadır. Dekontunuzu dilerseniz “Evet (başka bir siparişimde kullanmak istiyorum)” olarak onaylayabilir ve “Geçerli” hale getirebilirsiniz. Geçerli durumdaki dekontunuzu dilediğiniz herhangi bir siparişinizde yeniden ödeme işlemi yapmadan kullanabilirsiniz.

İkinci olarak “Hayır (Para iadesi yapılmasını istiyorum)” seçeneği ile onaylamanız durumunda ise para iadeniz ödeme şeklinize göre (kredi kartı ise kredi kartınıza havale ödemesi ise banka hesabınıza) geri ödenmektedir.

ÖNEMLİ NOT: Havale ödemeli siparişlerin iptal edilmesi durumunda tarafınıza gönderilen alacak dekontunun banka hesabınıza geri ödemesi aşamasında sizden banka hesap bilgileriniz talep edilecektir. Bu sebeple dekont onay/red işlemleri sırasında ödemeyi yapan kişiye ait banka hesap bilgilerinizi (banka adı-şube kodu-hesap numarası) yanınızda bulundurmanız gerekmektedir. Aksi durumda ödeme işlemlerinizde sorun yaşanabilir.

Alacak dekontu işlemlerinizi Müşteri hizmetleri - Dekont Onay/Red İşlemleri sayfasından gerçekleştirebilirsiniz.

Geçerli Durumdaki Alacak Dekontumu Nasıl Para İadesi Olarak İsteyebilirim?

Siparişlerinizden dolayı tarafınıza gönderilmiş ve tarafınızdan “Evet (sonraki siparişlerimde kullanmak istiyorum)” seçeneği ile “Geçerli” hale gelmiş olan alacak tutarlarınız Müşteri Hizmetleri – Hediye çeklerim sayfasında kullanıma hazır durumda görüntülenmektedir.

Alacak dekontu sayfanızdaki “REDDET” seçeneğini tıklayarak tekrar Dekont Onay/Red işlemleri sayfasına gidebilir ve dekontunuzun para iadesine dönüştürülmesini sağlayabilirsiniz.


Teslimat

Siparişimden itibaren ürünlerimi ne zaman teslim alırım?

16.00’dan önce verdiğiniz siparişler aynı işgünü, 16.00’dan sonra verdiğiniz siparişler ertesi işgünü işleme alınır. Siparişiniz,mevcut stok durumuna göre 3 işgünü içerisinde fatura edilip,kargoya verilecektir.

Anlaşmalı kargo şirketimiz, Biga  için 1 işgünü, diğer iller için 3 işgünü içerisinde siparişinizi teslimat adresinize ulaştıracaktır.

Siparişimi teslim alırken nelere dikkat etmeliyim?

Kargo teslim tarihleri dahilinde adrese ulaştırılan ancak adreste bulunulmaması sebebiyle teslim edilemeyen paketler, kargo firmasının bölgesel dağıtım noktasına geri gönderilir. Bu paketler tekrar dağıtıma verilmez ve dağıtım noktalarından tarafınızca bizzat teslim alınmalıdır. Böyle bir durumla karşılaştığınız takdirde Müşteri Hizmetleri Birimi’nden 0286 316 2607 yardım ve bilgi alabilirsiniz. Paketinizin elinize zamanında ulaşabilmesi için lütfen teslimat ve irtibat bilgilerini eksiksiz doldurduğunuzdan emin olunuz.

Teslimat sırasında ürünler kargo görevlisinin önünde tarafınızca kontrol edilmeli, eksiksiz ve sağlam olarak teslim alındığına dair imza atılmalıdır. Herhangi bir eksik ve zarar var ise, kargo firmasına tutanak tutturunuz ve ürünü teslim almayınız. Bu koşulda siparişiniz yenilenerek en kısa süre içinde tarafınıza teslim edilecektir. Tutanak tutturulmadığı ve zaiyat sonradan bildirildiği takdirde iade ve değiştirme yapılamayacaktır.


İade

Siparişimi nasıl iade ederim?

Satın almış olduğunuz bir ürünü, açılmamış ve hasar görmemiş olması kaydıyla teslim tarihinden 7 gün içinde iade edebilirsiniz.

Genel iade şartları aşağıdaki gibidir:

* İadeler mutlak surette orijinal kutu veya ambalajı ile birlikte yapılmalıdır.

* Orijinal kutusu/ambalajı bozulmuş, tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş, başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.

* İade etmek istediğiniz ürün ile birlikte orijinal fatura (sizdeki bütün kopyaları) ile birlikte göndermeniz gerekmektedir.

Bu konuda ayrıntılı bilgi almak isterseniz info@hollandapazari.com.tr adresine e-mail göndererek veya HOLLANDA PAZARI  Müşteri Hizmetleri Birimi’ne 0286 316 18 39 başvurunuz.